Bezpieczna dieta 5-dniowa dzięki której schudniesz 2 kg – Kardiolodzy polecają.

Jedną z najważniejszych rzeczy w naszym życiu jest prawidłowa dieta.

W końcu osoby z nadwagą na co dzień zmagają się nie tylko z negatywnym odbiorem ich wyglądu, ale też różnymi problemami zdrowotnymi. Choroby, których ryzyko wystąpienia rośnie wraz z wagą to między innymi: cukrzyca, bezdech senny, nadciśnienie oraz wiele rodzajów nowotworów.

Istnieje sposób na znaczne zmniejszenie ryzyka wystąpienia tych chorób. Jaki? Wystarczy zdrowy styl życia.

Jednak łatwo mówić, trudniej zrobić. Z pomocą przychodzi dieta zaprojektowana przez europejskich kardiologów, w której głównym źródłem białka są jajka (najlepszym wyborem będą jajka organiczne, jak i również owoce, które zaraz po jajkach wchodzą w skład poniższej diety).

Aby dopełnić dietę i uzyskać wymarzone efekty (zrzucenie nawet 6 kilogramów!) wystarczy dodać do niej pół godziny ćwiczeń dziennie. Można by powiedzieć, że ta dieta to po prostu bułka z masłem. Oczywiście nie dosłownie, w końcu to dieta, jednak jedyne co zaobserwujesz po przejściu na nią, to pożądane efekty w postaci utraty wagi.

Co czyni ją tak łatwą? Sekret tkwi w prostocie. Mianowicie śniadanie każdego dnia wygląda tak samo tj. kawałek Twojego ulubionego owocu (wyłączając winogrona i banany) i trochę czarnych porzeczek lub jagód, które są świetnym źródłem antyoksydantów potrzebnych Twojemu organizmowi do prawidłowego funkcjonowania.

Pozostałe posiłki:

Dzień 1

  • Lunch: 1 pomarańcza, 1 jogurt, 1 gotowane jajko
  • Obiad: 2 gotowane jajka, 2 grzanki, 1 ogórka lub mała miska sałaty, 2 pomidory

Dzień 2

  • Lunch:  1 pomarańcza, 1 jogurt, 1 gotowane jajko
  • Obiad: 1 grzanka, 125 g gotowanego czerwonego mięsa, 1 filiżanka herbaty lub kawy bez cukru, 1 pomarańcza

Dzień 3

  • Lunch: 1 ogórek, 1 pomarańcza, 1 gotowane jajko
  • Obiad: 125 g gotowanego czerwonego mięsa, 1 pomarańcza, 1 grzanka, 1 filiżanka kawy lub herbaty bez cukru

Dzień 4

  • Lunch: 1 grzanka, 1 pomarańcza, 125 g serka wiejskiego
  • Obiad: 125 g gotowanego czerwonego mięsa, 1 pomarańcza, 1 grzanka, 1 filiżanka kawy lub herbaty bez cukru

Dzień 5

  • Lunch: 1 grzanka, 200 g gotowanego mięsa lub ryby, 1 pomidor
  • Obiad: 200 g gotowanych marchewek, ziemniaki i fasolka szparagowa

Tak ułożoną dietę należy stosować przez 5 dni, następnie zrobić dwa dni przerwy, a po nich zacząć kolejny 5-dniowy cykl. Należy pamiętać, że warzywa powinny być gotowane bez soli.

Podczas stosowania diety powinno się również unikać alkoholu. W przypadku jakichkolwiek problemów zdrowotnych przed rozpoczęciem diety skonsultuj się z lekarzem.