Stosując odpowiednią dietę, ćwiczenia i odżywianie, można osiągnąć idealną sylwetkę.

Czy dokuczają Ci boczki? Chcesz się odchudzić i sprawić, by Twoje ciało było piękniejsze? Te 7 prostych ćwiczeń pomoże ci osiągnąć cel.

Możesz zadbać o swoje biodra dzięki silnej woli, regularnym ćwiczeniom i zdrowej diecie. Ćwiczenia należy wykonywać konsekwentnie. Przez 3 tygodnie należy wykonywać te ćwiczenia co najmniej 3 razy w tygodniu. Przed rozpoczęciem ćwiczeń wykonaj krótką rozgrzewkę.

Ćwiczenia

1. Przysiad z wykrokiem w bok

To ćwiczenie jest bardzo podobne do przysiadu, który wszyscy dobrze znamy. Zacznij od stania prosto i wykonania przysiadu. Plecy powinny być proste, a cały ciężar ciała powinien być uniesiony na pięty. Po powrocie do pozycji wyjściowej należy wykonać kopnięcie lewą nogą. Noga powinna pozostać prosta, a ciało nie powinno się chwiać. Powtórz ćwiczenie, wykonując kopnięcie prawą nogą. Ćwiczenie wykonuj naprzemiennie przez 30 sekund.

2. Skakanie a la narciarze

Plecy powinny być proste. Teraz możesz pochylić ciało do przodu i napiąć mięśnie. Następnie przeskakuj z jednej nogi na drugą, tak aby się krzyżowały. Podczas ćwiczenia nie zapominaj o rękach. Przez 30 sekund wykonuj to ćwiczenie energicznie.

3. Ruchoma deska

Połóż plecy na macie i zrób deskę. Napnij mięśnie brzucha. Plecy powinny być proste. Delikatnie obracaj plecy, tak jakbyś próbował dotknąć biodrami podłoża. Ćwiczenie to należy wykonywać przez 30 sekund.

4. Klęk podparty i wyprost nóg

Połóż kolana na macie. Kolana powinny być proste, a ramiona zgięte. Delikatnie podnieś lewą nogę, a następnie pociągnij ją w bok i do tyłu. Następnie odrzuć ją do tyłu, aby powrócić do pozycji wyjściowej. Powtarzamy tę samą czynność z prawą nogą. Ćwiczenie należy powtarzać przez 30 sekund.

5. Przysiad skośny

Stań z wyprostowanymi nogami, stopy rozstawione na macie na szerokość barków, plecy wyprostowane. Można zgiąć lewą nogę i postawić prawą stopę na macie. Ćwiczenie to należy wykonywać przez 30 sekund.

6. Podnoszenie nóg

Oprzyj łokieć na łokciu i połóż się bokiem na macie. Wyprostowaną nogę należy podciągnąć do góry, aby utworzyć kąt prosty z drugą nogą. Ćwiczenie to należy wykonywać przez 30 sekund na każdą stronę i 30 sekund na każdą stronę.

7. Podnoszenie nogi w zgiętym kolanie

Utrzymuj łokieć zgięty w łokciu i kolano zgięte w pozycji na bok. Następnie podnieś drugą nogę najwyżej, jak potrafisz. Ćwiczenie należy wykonywać na każdą stronę przez 30 sekund.

Brawo! Ukończyłaś ćwiczenia!